Body firming

Cvičenie pre každého !

 

Body firming  je cvičenie zamerané na  spevnenie celého tela ako aj na redukciu telesnej hmotnosti.

 

Ide o intervalový tréning vhodný aj pre menej zdatných cvičencov, pričom účinok odbúrania telesného tuku je rovnako účinný ako pri aeróbnom zaťažení. Toto cvičenie zároveň vylepší svalový korzet a pohybový aparát, ale aj  prácu vnútorných orgánov a žliaz s vnútornou sekréciou, čo následne urýchli metabolizmus.

 

Prvá časť lekcie pozostáva z aeróbneho dynamického cvičenia na zlepšenie kondície a odbúranie tuku.

 

Druhá časť sa venuje posilňovaniu celého tela s vlastnou váhou alebo rôznymi cvičebnými pomôckami ako sú therabandy, overbally , fitlopty. Zameriava sa na spevnenie kritických partií ako je zadok , stehná , brucho, chrbát.

 

Záverečná časť je zameraná na natiahnutie skráteného svalstva celého tela formou strečingových cvičení.

 

 

 

Zdravý chrbát

Cvičenie nielen pre ľudí s problémami chrbtice

 

Súbor špeciálnych cvikov, ktorými posilníte svaly trupu a vytvoríte si pevný korzet pre vašu chrbticu. Automaticky zlepšíte držanie tela, pohyblivosť chrbtice, flexibilitu svalov a šliach. Odľahčíte tým zaťaženie vašej chrbtice a kĺbov. Cvičenie je vhodné pre každého, kto chce predísť bolestiam chrbtice, hľadá fyzické a psychické uvoľnenie a chce sa cítiť dobre vo svojom tele.

 

 

 

Best body

Rozvoj sily a kondície

 

Potrebujete spevniť telo, zbaviť sa prebytočného tuku, zlepšiť fyzičku alebo sa dostať do kondície?

Nechce sa Vám do  posilňovne ?

Cvičí sa Vám lepšie v skupine, kde  výkony ostatných motivujú k lepším výsledkom?

 

Ak ste aspoň na jednu otázku odpovedal/a áno, tak práve pre Vás je určený náš nový skupinový tréningový program.

 

Best body predstavuje  intervalový tréning. Cvičenie je vhodné pre každého, kto má rád fyzicky náročnejšie tréningy. Pri samotnom tréningu nezdvíhame žiadne závažia, cvičíme tou najprirodzenejšou cestou, s váhou vlastného tela. Pokrok je viditeľný z hodiny na hodinu.

 

Na rozdiel od posilňovne, kedy väčšinou cvičíte 30 sekúnd s maximálnym nasadením a potom 2-3 minúty odpočívate, tu cvičíte s maximálnou intenzitou a krátkou dobou odpočinku. Za hodinu tak dokážete spáliť aj 1000 kalórií a dopracovať sa k skvelému telu už za 2 mesiace. Tréning  pozitívne pôsobí na vašu  silu, obratnosť a ohybnosť, čím dokáže byť veľmi zaujímavý aj pre ženy, ktoré sa snažia zhodiť nadbytočné kilá a upraviť svoju postavu.

 

Best Body nie je ľahký tréning, ale výsledky stoja za vynaloženú námahu.

 

 

 

Jumping

Vyskákaná nálada aj postava


Ak hľadáte zábavné cvičenie bez zložitých tanečných choreografií, jumping by mohol byť pre vás to pravé. Ako už preklad z angličtiny napovedá, ide o skákanie, nie však hocijaké, ale o poskakovanie na trampolíne.

 

Všetko sa to deje v rytme dynamickej hudby, ktorá vás prinúti k svižnému pohybu, aj keby ste nechceli. Skákaním spaľujete tuky, posilníte problémové partie, a keďže ide o balančné cvičenie, zapojíte do pohybu aj tie svaly, ktoré pri iných druhoch cvičení neposilníte.

 

Ako bonus si zlepšíte aj koordináciu tela. Výhody cvičenia jumping sú v podstate rovnaké, akoby ste skákali cez švihadlo, akurát trampolínový tréning nemá negatívny vplyv na pohybový aparát. Vďaka mäkkým výpletom trampolíny by totiž nemali trpieť vaše kĺby.